Pegasus Κρεοπωλείο ERP Start Up

  • Αρχική
  • Μηχανογράφηση
  • Pegasus Κρεοπωλείο ERP Start Up
  • 1η Εξειδικευμένη Λύση για Κρεοπωλεία
  • Eπικοινωνία με Ζυγιστικά, Ταμειακές, Barcode Scaner
  • Χωρίς Περιορισμούς σε Θέσεις Εργασίας
  • On-line Updates με ένα κλικ
  • Εύκολη Λειτουργία και για Αρχάριους Χρήστες

Το Pegasus Κρεοπωλείο ERP Start Up αποτελεί την 1η Εξειδικευμένη Εφαρμογή του Κλάδου με Εξαιρετικές Επιδόσεις που ενσωματώνει στην λειτουργία της όλες τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται στην Λιανική Πώληση Κρέατος σύμφωνα με τον Νόμο Υπ' Αριθμ. 4492/12017, Άρθρο 9, αποτελώντας έτσι την Απόλυτη Λύση Κάθε Σύγχρονου Κρεοπωλείου. Το Ιδανικό Εργαλείο για Κάθε Συνοικιακό Κατάστημα καθώς και για τις Μεγάλες Αλυσίδες του Κλάδου που κάνει την διαφορά προσφέροντας την δυνατότητα Αναγραφής Πληροφοριών στα Παραστατικά όπως το Είδος Κρέατος, το Ακριβές Βάρος καθώς και την Χώρα Προέλευσης! Βελτιστοποίηση Καθημερινών Εργασιών, Άρτια Παροχή Υπηρεσιών & Επιβράβευση Πελατών μέσα από μία Εφαρμογή!

Σε ποιους απευθύνεται

Το Pegasus Κρεοπωλείο ERP Start Up απευθύνεται σε Κρεοπωλεία, Καταστήματα Λιανικής Πώλησης με Τμήμα Κρεοπωλείου, Επιχειρήσεις Λιανικής Πώλησης Προσυσκευασμένου, Κατεψυγμένου Κρέατος.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Multi-user Άδεια Χρήσης με Ιδιοκτησιακό καθεστώς για έχετε ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στα δεδομένα σας
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w - Άμεση επικοινωνία με τα πιο γνωστά συστήματα (Ταμειακές, ΕΑΦΔΣΣ, Price Checkers, Απογραφικά PDA, Ζυγιστικά, Barcode Scanners κτλ)
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστες κινήσεις
  • Οθόνη Εντατικής Λιανικής με Touch διαμόρφωση - Δυνατότητα παραμετροποίησης πλήκτρων ώστε να πραγματοποιείτε όλες τις εργασίες με ένα κλικ
  • Ενσωματωμένο Κύκλωμα Επιβράβευσης Πελατών: Συλλογή Πόντων & Εξαργύρωση Δωροεπιταγών ώστε να δημιουργήσετε πιστό & ικανοποιημένο πελατολόγιο!
  • Ενιαία Λύση με Back Office: Ολοκληρωμένη Εμπορική Διαχείριση για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησης ( Πελάτες/Προμηθευτές - Ενσωματωμένο CRM - Κύκλωμα Παραγγελιών - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων / Πληρωμών - Στατιστικά / Αναφορές κτλ)
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς (Απαιτεί ενεργή Ετήσια Σύμβαση Τεχνικής Στήριξης (ΕΣΤΕΣ) )
  • Ανάπτυξη Βήμα - Βήμα: Δυνατότητα αναβάθμισης και περαιτέρω παραμετροποίησης με τη προσθήκη module ( Serial Number - Χρώμα/Μέγεθος - Παρτίδες - Γενική Λογιστική Β' & Γ' κατηγορίας κ.α.)
  • Εκτύπωση Ετικετών - Σύνδεση με barcode printer - Μαζική εκτύπωση ετικετών από Παραστατικό
  • π-Αναφορές με ενσωματωμένο Report Generator ώστε να έχετε τη πληροφορία που θέλετε άμεσα, με συνδυασμό ποικίλων πινάκων και πεδίων - Εξαγωγή σε αρχείο/δημιουργία γραφημάτων
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες - Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • Module CRM για δημιουργία & παρακολούθηση Προσφορών - Παρακολούθηση Συναλλασσομένων - Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων για τη καταγραφή των ενεργειών του προσωπικού (Εισερχόμενα Τηλέφωνα - Προγραμματισμός ραντεβού - Υπενθυμίσεις Είσπραξης/Πληρωμής κα) - Καμπάνιες προσφορών/Εκστρατείες marketing με τη μαζική αποστολή sms/email
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων - Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων - Ανακαλύψτε τη προνομιακή τιμολογιακή πολιτική
  • On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητα (Απαιτεί ενεργή Ετήσια Σύμβαση Τεχνικής Στήριξης (ΕΣΤΕΣ) )